Een account is noodzakelijk als u de extra functionaliteit wil gebruiken, zoals het personaliseren van “Mijn navigator” om sneller inhoud te bereiken, favorieten in te stellen of nota’s te maken.
1. Om een gebruikersaccount aan te maken, klikt u op de link “Aanmelden” in het menu rechtsboven.
2. In het formulier geeft u een e-mailadres en een paswoord in. Om typfouten te vermijden moet u uw paswoord herhalen.
3. Vervolgens vult u uw naam en functie in.
4. Om spam te voorkomen, vragen we u om de ontbrekende letter van een woord in te vullen.
5. Ten slotte klikt u op de knop “Account aanmaken”.
6. Na het aanmaken van uw account bent u onmiddellijk aangemeld en wordt u doorverwezen naar uw persoonlijke startpagina “Mijn wetboeken”.
7. Wanneer u aangemeld bent, kan u uw profielgegevens of uw accountinstellingen op ieder moment wijzigen via het menu rechtsboven.
8. Om af te melden klikt u op de link “Afmelden” in hetzelfde menu.
9. U kan dan later opnieuw aanmelden met uw e-mailadres en paswoord.